Reklamacje i Zwroty

Składanie reklamacji:

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami:

1. Napisz do Nas!
Prześlij wiadomość wpisując w tytule Reklamacja. Podaj numer zamówienia oraz swoje Imię i Nazwisko. Opisz sytuację i podaj powód reklamacji. W załącznikach dodaj zdjęcia(uszkodzonego lub niezgodnego z zamówieniem) produktu.

2.Skontaktujemy się z Tobą w trybie pilnym!

3. Wysyłka
Po uwzględnieniu reklamacji, realizujemy zamówienie ponownie i wysyłamy do Państwa bez dodatkowych kosztów!

Zwroty:

Klient ma prawo dokonać zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni roboczych. Sprzedawca: Adprem - Adam Magosa ma obowiązek zwrócić wpłacone pieniądze z tytułu zakupionych produktów.

Adprem - Adam Magosa

Stara Iwiczna
ul. Wiśniowa 5A
05-500 Piaseczno
Tel: 
600 776 653  e-mail: info@zaprosisz.pl


Reklamacje dotyczące błędów w tekście zaproszeń/dodatków mogą zostać uwzględnione jedynie w przypadku gdy wydrukowana wersja różni się od zaakceptowanego przez Klienta projektu. Jeżeli na papierowej wersji pojawi się błąd (w datach, słowach, literowy lub merytoryczny), którego nie było w ostatecznej, zaakceptowanej przez klienta mailowo wersji projektu wówczas stanowi to podstawę do reklamacji zaproszeń/dodatków, w innych przypadkach reklamacja nie będzie uwzględniona.

Jeżeli w przesłanych produktach są wady techniczne czy też uszkodzenia powstałe podczas dostawy, klient zobowiązany jest niezwłocznie poinformować nas o tym mailowo, a następnie odesłać (w terminie do 7 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki), na adres Sprzedawcy, odpowiednio zabezpieczony towar będący przedmiotem reklamacji. Zwracamy uwagę, że warunkiem realizacji roszczeń Klienta jest sprawdzenie paczki przy jej odbiorze oraz wypełnienie protokołu szkody.

  1. Reklamacje rozpatrujemy w przeciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki z odesłanymi produktami.
  2. Różnice kolorystyczne pomiędzy projektem (oglądanym na monitorze) a gotowym wydrukiem, jakie mogą wystąpić, wynikają z przyczyn technicznych (różnice między odwzorowaniem RGB a drukiem CMYK, indywidualne ustawienia monitorów) nie mogą być przedmiotem reklamacji.
  3. Poszczególne ręcznie wykonywane zaproszenia i dodatki mogą się od siebie nieznacznie różnić i nie mogą być przedmiotem reklamacji.
  4. Adprem - Adam Magosa zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań aby wykonane elementy były na możliwie najwyższym poziomie.